Dydaktyka 2011/2012

So far:

11.10.2011/ Marcin Kowrygo – The dark side of SSRIs. Neurobiologia zaburzeń depresyjnych; poszukiwanie skutecznej terapii farmakologicznej
18.10.2011/ Joanna Danielewicz – Stres a zaburzenia afektywne. Zwierzęce modele
trudnych warunków dorastania
8.11.2011/ Urszula Górska – Video ergo sum, czyli o świadomości ciała i świadomości siebie
29.11.2011/ Mateusz Sulima-Dolina – Plastyczność synaptyczna a choroba afektywna dwubiegunowa. Wapń i mitochondria
13.12.2011 / Iwona Kmieć – Terapeutyczne własności ekstraktu z przewiercienia sierpowatego w uszkodzeniach rdzenia kręgowego

Dydaktyka 2010/2011

29.11.2010/ Barbara Zięba – Syntetyczne pochodne kwasu oleanowego – nowe leki przeciw chorobom neurodegeneracyjnym?
22.11.2010/ dr Tomasz Błasiak – Nie-sen jak sen?
15.11.2010/ Marcin Kowrygo – Multiple sclerosis: the grain(s) of truth? Dietary conditiong in prevention and treatment.
25.10.2010/ Katarzyna Kmiotek – Karmel? Ciastko? Czekolada? – czyli zaburzenia wechu w chorobie Alzheimera.
20.10.2010/ Adam Tomczak – Patologie związane z kanałami jonowymi

/Archiwum 2009/2010

Do statutowo wyznaczonych funkcji KNN należy działalność dydaktyczna, którą realizujemy przede wszystkim poprzez seminaria kołowe.

Odbywają się one w poniedziałki o godzinie 19 w Sali 101 Instytutu Zoologii (ul. Ingardena 6, I p.), z zasady co tydzień, jednak zmierzając na IZ należy się kierować bieżącymi informacjami z listy mailingowej. Mailowo seminaria zapowiadane są najpóźniej przez weekendem. Poruszana tematyka, jakkolwiek zawsze związana ściśle z neurobiologią, jest z założenia szeroka i zależy od zainteresowań i zapotrzebowania członków koła.

Potencjalny prelegent powinien odpowiednio (2 tygodnie) wcześniej skonsultować swój zamiar i temat z Marcinem Siwcem*. Zwyczajowo wymagana jest prezentacja multimedialna, zapewniamy rzutnik i laptop (można jednak przyjść z własnym). Ograniczenia czasowe będą narzucane tylko w wypadku większej niż 1 liczby prezentacji na wieczór. Po seminarium prelegent powinien być gotowy odpowiadać na pytania publiczności i moderować dyskusję.  Samoorganizujący charakter spotkań daje swobodę i luz większe niż seminaria magisterskie, jednak nie zapominajmy o rzetelności i przyzwoitości: kredytujmy i udostępniajmy bibliografię.

Goście są zawsze bardzo mile widziani – po obu stronach biurka :-)

___

* martin.siwiec[at]googlemail.com